ארנק עור לגבר

כיום בשוק קיימים מספר סוגים של ארנקים נפוצים ואני לא מדבר איתכם על סוגי החומרים, צורה בלבד.

כמובן הארנק המוכר והישן זה הארנק הנפתח עם אפשרות למטבעות, כרטיסים ומסמכים.. מה שגורם לו להראות כמו תיק קטן אחרי תקופה ממושכת..

בנינו? הארנק הזה כבר עשה את שלו.. חלאס, אנחנו בשנת 2021.. אנשים כבר לא מסתובבים עם מטבעות היום ואם כן תעשו לעצמכם טובה.. תשמרו אותם בכיס.. אתם לא צריכים לזה ארנק, זה רק גורם לו להראות גדול מידי ומכביד לכם על הכיס האחורי של הג’ינס וזה סתם נראה מגוחך.

אז מה אני בעצם ממליץ? פשוט מאוד, ארנק כרטיסים, כן, בדיוק ככה, הארנק שלכם צריך להחזיק לכם רק את הכרטיס ועוד כמה שטרות למקרי חירום.

זה נוח, זה יפה, זה קל ולא צריך מעבר לזה.
אז מה בעצם צריך להיות בארנק כרטיסים? אני אומר תשאירו את זה הכי פשוט שיש, כרטיסי אשראי, תעודה מזהה, רישיון נהיגה, קצת שטרות ואולי עוד שניים שלושה כרטיסים, כל השאר יכול להישאר בבית, אתה גם ככה לא משתמש בהם.

ארנק הכרטיס שלנו הוא הפתרון המושלם לארנק לגבר, הוא שומר על הכרטיסים שלך, הוא שומר על הצורה המקורית שלו לאורך זמן ואפילו כשאתה ניכנס לרכב אתה לא חייב להוציא אותו מהכיס האחורי שלך, הוא בקושי מורגש!

כאופציה נוספת על הארנק ניתן לחרוט עליו את השם שלך או סתם משהו שמתחשק לכם, שזו בעצם לא חריטה זו הטבעה בחום מה שבכלל גורם לזה להראות מדהים.

לסיכום, אם אתה מחפש ארנק עור לגבר או ארנק עם חריטה, כנס לקטלוג שלנו, יש לנו בדיוק מה שאתה צריך ואפילו בכמה צבעים שונים.

לצפייה בקטלוג הארנקים שלנו לחץ כאן