משלוחים:

מרגע אישור ההזמנה שלך באתר אנו מיד מתחילים בהכנת המוצר למשלוח, מוצרים עם חריטה אישית או בעיצוב אישי אנו בדרך כלל לוקחים 2-3 ימי עסקים להכין ועוד 2-3 ימי עסקים למשלוח.

שימו לב כי לעיתים רחוקות ליעדים רחוקים (אילת, קרית שמונה וכו’) לפעמים המשלוח מתעכב בעוד יום יומיים, במידה והמשלוח עדיין לא הגיע אליכם ועברו כ 6 ימי עסקים למוצרים בעיצוב אישי ו 3 ימים למוצרים רגילים אנו צרו איתנו קשר דרך שירות הלקוחות על מנת לוודא שהמשלוח בדרך אליכם ומגיע אליכם ב 24 שעות הקרובות.

טוקיו תכשיטים - תכשיטים לגבר - שרשרת פנינים

החזרות והחלפות:

רכשתי תכשיט ואני מעוניין להחזיר אותו, מה אני עושה?

במידה והתכשיט שהזמנתם לא לטעמכם לפי חוק הגנת הצרכן ניתן לבטל כל רכישה באתר באופן חד צדדי ועד 14 יום מקבלת המוצר,
שים לב כי המוצר חייב לחזור באריזתו המקורית וללא פגמים.
ההחזר הכספי יבוצע תוך 5 ימים מרגע החזרת המוצר ובתנאי שלא נעשה שימוש במוצר והוא באריזתו המקורית.

שים לב, כי ההחזר הכספי יהיה מינוס 5% מסך העסקה ולא כולל את עלות המשלוח.

  • לקוחות אשר שילמו בכרטיס דיירקט לא ניתן יהיה לזכותם הם יהיו רשאים לזיכוי למימוש באתר.
  • עלות החזרת המוצר אלינו לסטודיו תבוצע באמצעות דואר רשום או באמצעות שליח עם איסוף מבית הלקוח בעלות של 30 ש”ח.

למוצרים אשר הוזמנו בהזמנה אישית/חריטה אישית/ עיצוב אישי אין החזר כספי.

 

בטעות רכשתי תכשיט במידה הלא נכונה, האם ניתן להחליף?
במקרים בהם המוצר שהזמנת אינו במידה הנכונה ניתן לבצע החלפה באמצעות שליח עד הבית אשר מגיע ומבצע את ההחלפה עם המידה הנכונה, חשוב לוודא בשנית כי המידה החדשה היא המידה הנכונה עבורך ולהיעזר במדריך המידות שלנו או בכל מדריך מידות אחר.

שים לב כי במקרה זה ישנה עלות של 30 ₪ עבור השליח אשר יגיע עם המידה החדשה ויחליף בין הפריטים.

 

יש לזכור כי במקרים בהם מדובר על תכשיט בעיצוב אישי או עם חריטה אישית לא תבוצע החלפה על המוצר ולא יינתן זיכוי

קבלתי מוצר פגום מה אני עושה?
בכל הזמנה אנו תמיד מוודאים כי המוצרים עומדים בציפיות החברה והלקוחות שלנו, כמו כל בני האדם גם אנחנו לפעמים מפספסים או שהמוצר נפגם בדרך אליכם.
במידה וקרה המקרה אנא צרו איתנו קשר דרך שירות הלקוחות שלנו, צרפו לכך תמונה ואנו נדאג להחלפת המוצר ללא תוספת עלות.

 

 

*אין החזר כספי על תכשיטים עם חריטה או בהכנה בעיצוב אישי*