מתנה ליום הולדת לגבר

בכל פעם שאשתי שואלת אותי מה אני רוצה ליום ההולדת שלי אני תמיד נתקע עם “כלום”, אין מה לעשות, אנחנו אנשים בוגרים ובדרך כלל שאנחנו צריכים משהו אנחנו רצים לקנות אותו כבר לבד.

אבל אם את עדיין רוצה להפתיע את בן הזוג שלך ומוצרי אלקטרוניקה כבר לא אופציה אין כמו מתנה קטנה וצנועה של תכשיט, כן כן תכשיט לגבר זו היא אחלה מתנה במיוחד אם יש עליה הקדשה חרוטה של תאריך שקשור אליכם או המקום שיש לכם אליו זיכרון.

גם שרשרת לגבר היא מתנה מדהימה גם אם אין עליה חריטה או תליון בכלל, רוב הגברים הישראלים פחות מתחברים לתליונים ואוהבים את השרשרת שלהם ערומה ללא תליון. (ראי דוגמא שרשרת גורמט)

בנוסף לצמיד או שרשרת לגבר יש גם מתנה שהיא בכלל מושלמת כמתנה ליום הולדת לגבר והיא צמיד זוגי גם לך וגם לו, צמיד חריטה עם משמעות שתשאיר את שניכם עם חיוך וזיכרון עד ליום הולדת הבאה.

מתנה נוספת שיכולה להתאים כמתנה לבן זוג או כמתנה לאבא אפילו זה ארנק כרטיסים עם הקדשה מיוחדת או עם השם שלו, אצלנו בסטודיו טוקיו ניתן למצוא ארנקי עור לגבר וארנק עם חריטה שהיא בעצם הטבעה בחום ע”ג הארנק עצמו וברגע שבוחרים את הפונט ורושמים את השם ע”ג הארנק זה ניראה מדהים ואפילו כאלו כמו מותג פרטי לכאלה שלא מבינים.

אז נכון, ארנק עור זה לא מתאים לכל אחד במיוחד שאצלנו ניתן למצוא רק ארנקי כרטיס כי אנחנו כבר הרבה זמן חושבים שארנקים של פעם המנופחים כבר עשו את שלהם במיוחד שהיום הכל כרטיס ותשלום דרך הפלאפון, לא רואים צורך להסתובב עם ארנק ענק בכיס האחורי של הג’ינס, ארנק כרטיס קלאסי עם חריטה אישית ניכנס לכיס בצורה חלקה, מתאים לאחיזה יחד עם הפלאפון ונוח תמיד להסתובב איתו במיוחד שהוא ארנק כרטיס מגניב של טוקיו עם שם בעל הכרטיס עליו.

אז לסיכום, אם הגבר שלך בעניין של שרשרת, צמיד קלאסי או צמיד עם חריטה או בכלל ארנק מגניב ודק ניתן אצלנו למצוא את כל אלה במחירים נוחים ועם משלוח מהיר שיגיע הרבה לפני שתכבו את הנרות שעל העוגה.