שאלות ותשובות שאלות ותשובות

אישור הזמנה ומעקב:

כן, לאחר ביצוע הזמנה באתר ולאחר איסוף החבילה ע"י השליח מהסטודיו שלנו יישלח אליכם SMS עם קישור למעקב אחרי החבילה.

עדכון מעקב החבילה ויום הגעת השליח אליכם גם כן נשלח בהודעת SMS

לאחר ביצוע התשלום יישלח אליך מייל עם מספר הזמנה ואישור ההזמנה, במידה ולא התקבל ניתן לשלוח לנו הודעת ווצאפ במספר 0547966341 או במייל Contact@studiotokyo.co.il

החזרות והחלפות:

לאחר קבלת המוצרים חזרה אלינו לסטודיו אנו נזכה אותך עד 7 ימי עסקים באותה צורת התשלום שבה בוצעה העיסקה.

שים לב כי במידה והשתמשת בחברת השליחויות שלנו המשלוח אמור להגיע אלינו עד 10 ימי עסקים.

תכשיטים שהם אינם עם חריטה ניתן להחליף עד 30 יום מרגע קבלת התכשיט.
תכשיטים עם חריטה אישית לא ניתן להחליף או לזכות כלל.
על מנת להחזיר את התכשיט עליך ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בווצאפ, החזר כספי יינתן ללקוחות אשר שלחו את התכשיט אלינו עד 14 ימי עסקים מרגע קבלת התכשיט וכאשר הוא באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש כלל.
זיכוי כספי יבוצע ע"פ התקנון.
החזר כספי יינתן מינוס 5% עמלת ביטול עסקה.
החזר כספי לא יינתן על המשלוח במידה ושולם.

 

במידה והזמנת צמיד שלא במידה שלך והצמיד הוא לא עם חריטה ניתן לפנות לשירות לקוחות שלנו ולתאם החלפה.

ניתן להשתמש בשירות המשלוחים שלנו ושליח מטעמנו יגיע להחליף בין המידות של התכשיט בעלות של 30 ש"ח.

משלוחים:

ברוב המקרים אנו צריכים כ 24 שעות על מנת להכין את התכשיט שלך למשלוח, בימים וחגים בהם כמות ההזמנות גדולה ייתכן וההזמנה שלך תהיה מוכנה למשלוח תוך יומיים.

 

אנו עובדים עם חברת משלוחים מקצועית ואמינה ולכן המשלוחים שלנו לרוב חלקי הארץ הם כ 2 עד 5 ימי עסקים.

ערים רחוקות כמו אילת וקרית שמונה עד 10 ימי עסקים.

שינויים בהזמנות:

ובמידה ואתה רוצה לשנות הזמנה שכבר בוצעה יש ליצור איתנו קשר בווצאפ באופן מיידי במספר 0547966341.

שים לב כי ברוב המקרים אנו מתחילים לעבוד מיד על ההזמנה שלך וברגע שההזמנה מוכנה או נשלחה עם השליח לא יהיה באפשרותנו לשנות את ההזמנה.

 

במידה וראית שרשרת באתר אבל אתה מעוניין במידה קצרה או ארוכה יותר ניתן לפנות אלינו בשירות הלקוחות ולתאם איתנו את המידה הרצויה.